سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل آسترا

بیش از 2 نفر از خریداران این
محصول را پیشنهاد داده‌اند

5.00 (3)

6دیدگاه کاربران

دسته: ,

در انبار موجود نمی باشد

سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل آسترا

بیش از 2 نفر از خریداران این
محصول را پیشنهاد داده‌اند

5.00 (3)

6دیدگاه کاربران

دسته: ,
ویژگی های محصول
  • مدل : آسترا
  • برند کرکماز ترکیه
  • کفی اینداکشن
  • قابلمه : ۱۶ × ۱۰ – ۲ لیتر
  • قابلمه : ۲۰ × ۱۲ – ۳.۷ لیتر
  • قاابلمه : ۲۴ × ۱۴ – ۶.۳ لیتر
  • قابلمه کوتاه : ۲۴ × ۸ – ۳.۶ لیتر
  • تابه : ۲۴ × ۶ – ۲.۷ لیتر
  • دست گیره ها ، درب و بدنه : استیل ضد زنگ ۱۸/۱۰
  • + موارد بیشتر - بستن
  • خانه و آشپزخانه آذین
  • تضمین سلامت فیزیکی
  • ارسال به سراسر کشور

3,850,000 تومان

نقد و بررسی اجمالی

سرویس قابلمه استیل کرکماز

مارک کرکماز نیز یکی از بهترین مارک های موجود در زمینه تولید لوازم آشپزخانه می باشد و این برند ساخت کشور ترکیه است .

توضیحات بیشتر

سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل آسترا

سرویس قابلمه استیل کرکماز

 

سرویس قابلمه استیل کرکماز ترکیه تمام استیل ، مارک کرکماز ، 9 پارچه ،جنس با کیفیت درجه یک و عالی است.

مدل : سرویس غذاپز آسترا

کد 1900

سرویس قابلمه استیل کرکماز

مدل : آسترا

قابلمه : ۱۶ × ۱۰ – ۲ لیتر

قابلمه : ۲۰ × ۱۲ – ۳.۷ لیتر

قاابلمه : ۲۴ × ۱۴ – ۶.۳ لیتر

قابلمه کوتاه : ۲۴ × ۸ – ۳.۶ لیتر

تابه : ۲۴ × ۶ – ۲.۷ لیتر

دست گیره ها ، درب و بدنه : استیل ضد زنگ ۱۸/۱۰

سرویس قابلمه استیل کرکماز

 

ویژگی ها : کف ۳ لایه جهت انتقال حرارت یکسان و جلوگیری از سوختن یا چسبیدن غذا، قابل استفاده بر روی اجاق های القایی (برقی)، قابلیت شستشو در ماشین ظرفشوییسرویس قابلمه استیل دارای زیبایی فوق العاده می باشد این محصول تماما ساخته شده از استیل بسیار بسیار با کیفیت می باشد . حتی دسته های این محصول نیز از جنس استیل است.

 

سرویس قابلمه استیل

و همین دلیل دارای دوام بسیار بالا بوده و هرگز شکسته نشده و یا از بین نمیرود  . این سرویس قابلمه پیک محصول بسیار زیبا است و از نظر کیفیت نیز فوق العده می باشد . این محصول بسیار ضخیم می باشد. و کفه داخلی آن از جنس چدن فوق العاده با کیفیت است .

 

این محصول از جمه محصولاتی است که هیچ گاه از مد نخواهد افتاد . و همچنین این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد همواره زیبا و سالم باقی می ماند و سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود .

 

این سرویس زیبا دارای کفه فولادی ( خاصیت اینداکشن ) می باشد که حرارت را به صورت یکنواخت پخش می کند. و دارای کیفیت بسیار بالایی است . این محصول تمام استیل از برند کرکماز در اثر طبخ و شستشو فرسوده نخواهد شد. و همواره زیبا و با کیفیت باقی می ماند .این محصول استثنایی قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی را نیز دارا می باشد .

 

مارک کرکماز نیز یکی از بهترین مارک های موجود در زمینه تولید لوازم آشپزخانه می باشد و این برند ساخت کشور ترکیه است .

 

مزایا و نحوه نگهداری

 

بهترین قابلمه استیل قابلمه ای است که مواد غذایی اسیدی درون آن غیر واکنش واکنش پذیر باشد. قطعاً یکی از دلایل انتخاب قابلمه استیل توسط خانمها نگهداری آسان و ساده آن است. نحوه شستشوی قابلمه استیل بسیار آسان و راحت بوده و به راحتی تمیز می شود.

سرویس قابلمه استیل کرکماز را می توان در داخل ماشین ظرفشویی گذاشت و این نکته از اهمیت بالایی در میان خانم‌های خانه‌دار برخوردار است. تنوع قابلمه های استیل تا حدی زیاد است که با هر سلیقه ای می توان قابلمه استیل مناسب خود را انتخاب و خرید کرد.

قابلمه های استیل در مقابل ضربه و همچنین خط و خش دارای مقاومت بالایی می باشند. با توجه به تجربه خانم‌های خانه‌دار غذای پخته شده در درون قابلمه های استیل دارای طعم و رنگ طبیعی می‌باشند.

از این رو خانم های خانه دار به قابلمه های استیل استقبال خوبی نشان داده‌اند. و همین امر باعث شده تا همواره خانمها به دنبال بهترین مارک قابلمه استیل باشند.

قطعاً بهترین مارک قابلمه استیل در حال حاضر در کشور ما قابلمه کرکماز از برند ترکیه میباشد. و این برند جای خود را در میان خانم های خانه دار ایرانی جای داده است. و از کیفیت بالایی برخوردار هستند البته تنوع قالب و سایز این سرویس قابلمه آن را بسیار جذاب و دوست داشتنی کرده است.

برای تمیز کردن و از بین بردن لکه های ایجاد شده بر روی قابلمه های استیل می توان از ترکیب سرکه و الکل استفاده کرد که براحتی تمیز و همانند روز اول می شود همچنین می‌توان از ترکیب لیموترش و آبلیمو نیز برای تمیز کردن قابلمه استیل استفاده کرد.

سرویس قابلمه استیل کرکماز از ترکیب آهن کروم و آهن تشکیل شده اند نحوه نگهداری ظروف استیل بسیار حساس است که باید به بهترین شکل انجام گیرد تا ماندگاری این سرویس های قابلمه افزایش پیدا کنند. همچنین برای افزایش طول عمر این قابلمه ها در هنگام پخت از حرارت ملایم باید استفاده کرد.

 

سرویس قابلمه استیل کرکماز

ارسال و بسته بندی

 

این سرویس قابلمه استیل کرکماز با تضمین سلامت فیزیکی ارسال میگردد خانه و آشپزخانه آذین شما را در انتخابی راحت و آسوده و بدون دغدغه کمک خواهد کرد. تا شما بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید همواره کارشناسان فروش ما پاسخگوی سوالات شما در زمینه محصولات داخل سایت هستند.

آذین هم محصولات شرکت کرکماز ترکیه را با قیمتی بسیار عالی و مناسب در سراسر ایران پخش و به فروش می‌رساند و خوشحال هستیم که می توانیم با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در خدمت شما باشیم.

در ارسال های پستی مجموعه خانه و آشپزخانه آذین جدایی از کارتون خود محصول که خود آن را نیز محکم می بندیم. این کارتون را نیز در داخل یک کارتون محکم و ضد ضربه بسته بندی می کنیم. تا در ارسال پستی تا درب منزل شما هیچگونه اتفاقی برای مرسولات شما نیفتد.

این خدمت یکی از متمایز ترین خدماتی است که خانه و آشپزخانه آذین با افتخار آن را برای سهولت سفارش‌های اینترنتی شما انجام می دهد.

 

 

تضمین سلامت فیزیکی

و آشپزخانه آذین با شش از ۶ سال سابقه فروش اینترنتی در سراسر ایران محصولات خود را از طریق شرکت پست و همچنین شرکت های حمل و نقل و باربری انجام می‌دهد.

تضمین سلامت فیزیکی محصول به معنای آن است که آنچه جنس به دست شما رسید. و هرگونه مشکل و یا ایرادی داشت در کمتر از ۴۸ ساعت باعکس آن و ارسالش به مجموعه ما از طریق شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام و تلگرام یا واتساپ ایراد سفارش را گزارش داده و ما در کمترین زمان سفارش شما را عودت و آن را جایگزین خواهیم کرد.

همواره رضایت مشتریان عزیز در لوحه در سرلوحه امورات مجموعه ما قرار گرفته و ما مشتری را بخشی مهم از مجموعه خود می دانیم و خرید مشتری را به عنوان اولین ارتباط ما با او در نظر میگیریم و همواره پاسخگوی سوالات و همچنین تمامی معایب و یا نواقص مرسولات خود هستیم.

برای مشاوره خرید در مورد سرویس قابلمه استیل کرکماز از طریق تلگرام و یا اینستاگرام و یا شماره های تماس با ما در ارتباط باشید.

 

 

وزن 12 کیلوگرم
نمایش همه مشخصات کالا
5.00 از 5
از 3 رای
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید افزودن دیدگاه

3 دیدگاه برای سرویس قابلمه استیل کرکماز مدل آسترا

  1. فروشگاعتون خیلی خئب بود

    توسط طاهره مودب در تاریخ

    نقاط قوت
    • برخورد مناسب
    • پیگیری خیلی خوب
    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    برخورد و پاسخگوی عالی بود. تجربه خرید اینترنتی به این خوبی رو نداشتم . راحت و آسوده و بدون دغدغه ، مثل سایت های دیگه نبود پاسکاری بشم اینطرف اونطرف ف در کل عالییییییی بود مرسی از شما

    • توسط modir در تاریخ

      مبارک باشه خانم مودب

  2. عالی بود

    توسط محدثه رضوانی در تاریخ

    نقاط قوت
    • عالی بود
    • بسته بندی خوبی داشتید
    • پاسخگویی و پیگیری در ازسال عالی بود
    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    بسته بندی عالی داشت، کیفیت قابلمه های محشرن و اینکه پاسخگوییتون عالی بود. کمتر فروشگاهی دیدم اینقد عالی باشه همچیشون

    • توسط modir در تاریخ

      مبارک باشه انجام وطیفه بود

  3. قابلمه عالی بود

    توسط مجتبی کارگز در تاریخ

    نقاط قوت
    • عالی
    خرید این محصول را توصیه می‌کنم

    مرسی عالی بود

    • توسط modir در تاریخ

      مبارکتون باشه

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش
انصراف ثبت پرسش